Ångest!

Jo de är vad jag har, allt är bra utom en sak, älskade lilla triton går fortfarande ute, och vi har inte fått kastrationstid förrän den ´1:e oktober, så länge de är uppehåll vet jag att de inte går någon nöd på honom, men när de regnar, shiit va han måste frysa. Jag hoppas bara att där kommer att finnas några andra hingstar kvar så länge som han ska vara där, för han kan ju inte gå själv.

Helgen innebar kräftskiva och en massa jobb, jobba typ hela dagen igår, jobbat till två idag så ikväll ska jag njuta av min första lediga kväll för denna veckan, jag vet inte vad det är, men jag är skittrött börjar tro att det är vädret som har med det hela att göra.

Mina stövlar är beställda och på väg, snacka om att man spara pengar genom att kolla upp saker och ting själv. Skånsk hästutrustning skulle ha 6300 för ett par specialbeställda stövlar, jag hitta en italiensk stöveltillverkare som syr upp och skickar de hem till mig, 3500 whala :)

Tenizia går som på räls nu, Sara sa: Du har en helt underbar och jättelyhörd häst, de ska du vara glad för och det är jag. Men ser ut som att jag måste handla ett nytt täcke till henne, hon drog sönder de i förrgår, tur att man har fler i reserv :)

Sen va de gäller valet som har varit och att SD har kommit in i riksdagen, jag säger inte mer än att det kommer sluta med krig, så är fler oskyldiga som blir drabbade.

Nej om man skulle ta sig i kragen och komma ut och rida?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, tack själv!! ja det måste vi. vi ska åka en söndag den 7 nov så det är ett tag till, hade inte tid innan tyvärr. jag vet inte hur många vi är men i bilen men jag kan kolla om du vill! KRAM

2010-09-21 @ 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0