onsdag!

Ja då var de onsdag igen, och jag är fortfarande förkyld som vanligt, är de inte de ena så är de andra :)
På måndag börjar jag skolan, har handlat och fixat allt som jag behöver tills dess, känns skönt.
Alla mina älsklingar är hemma nu, hämta hem triton i torsdags, sen i fredes åkte vi upp och fick honom kastrerad.
Men sen är de de tradiga att han måste ändå gå i separat hage i 1-2 månader, men va fan de får man ta.
Ikväll är de träning som står på schemat, hoppas de går lika bra idag, som förra gången. Men jag kan medge att jag var livrädd förra gången, sara la ut en massa bommar, och sen sa hon att jag skulle trava över dem, min första tanke var, Hur fan ska detta sluta, min häst har aldrig gått över sånna innan. Men hon redde ut de hur fint som helt, och fick på köpet riktigt bra träning för sina ben, helt underbar häst.
Hon har varit lite bråkig i ena varvet när jag har ridit men de ordna upp sig igår, hon fatta vad hon skulle göra och sög tag i bettet och bar sig hur bra som helst. underbar häst jag har :)
I helgen är de partaj på lördag annars blir de väl bara lugna gatan, eller man ska kanske masa sig till bian på fredag? Någon som är sugen på att följa med?
Ikväll börjar Bonde söker fru! Någon mer än jag som ska se de??
Nej om man ska ringa till komvux så man kan få iväg de där papprena till CSN.
Och efter de åka till optikern för linshämtning.

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0