söndag igen!

haha ja gud vad veckorna går fort, och kan ni gissa?Jag är förkyld igen, men ja de var väl i och för sig ingen som blev förvånad över de, jag är alltid sjuk tycker jag.
Känner mig hel nöjd med mitt liv just nu, har kommit igång och rida och jag måste bara säga att jag har världens bästa häst, hon är helt underbar, så himla sammarbetsvillig. och hon är en funderare.
I fredes var andre och emelie här, vi kolla till våra pållar på betet, de var bra med dom, sen åkte vi hem till oss och kolla film och käka frukt och massa snacks :)
Igår mådde jag inte så jävla bra, som sagt, men man ska inte klaga man kunde haft det värre, sen va vi på dagstorp och rockkväll, de var riktigt trevlig och jag följde jessicas råd, o ja jag blev lite på pikaluren, av någon konstig anledning så ramla jag i singlen utanför och slog upp både armbåge och knä. :S

Snart ska jag masa mig hem till hästarna funderar på om jag ska rida eller vad jag ska göra, känns som om man skulle behöva sova lite till, jag la mig 6 i morse och vakna halv tio, fint med 3 ½ timmes sömn :)

Bara 3 veckor kvar i skolan nu så nu måste man lägga in sista spurten :)

ha de så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0