då bär de av!

ja så sant som det är sagt, idag bär det av till high chaparall och en efterlängtad minisemster, shiit, jag är fett värd det efter förra helgen, jag jobba ju som sagt hela midsommarhelgen, plus att man skulle försöka vara social på kvällarna ute på dagstorp. Jag lyckades väl sådär, men kontenetan av det hela blev att både söndag, måndag och tisdag kväll har jag däckat på soffan, men de är skönt de också :9

Så nu är allt packat, vi åker vid fyra, sen är vi hemma på söndag kväll, ska bli helt underbart.
Hästarna släppte vi på bete för snart två veckor sen, helt skönt att slippa mocka :) var ute och red Tenizia för första gången själv över järnvägen igår, hon gick faktiskt över och hon var jätteduktig hela rundan, men jag tror att hon har hittat sig en ny bästa kompis i Mias häst Monazit, Tenizia brydde sig inte när jag tog in henne i stallet eller när vi red vår runda, men shiit Monazit gnägga efter henne hela rundan. Lovley :)

Var ute hos lilleman igår, han är underbar, jag längtar till man får börja hänga och så på honom, tror faktiskt att det kommer gå jättebra, han är så cool.

Förresten, var hemma hos mina föräldrar i förrgår gissa vad jag fick se i stallet, en liten långhårig kattkälling, den är dö söt, ser ut som en brun kotte :) ska ta fotto på den och de andra.

Nu kallar frukost, lägger ut bilder när jag kommer hem!

puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0