vilken helg

hmmm, inte konstigt att jag är trött som en halvdöd kackerlacka idag, först, skola hela veckan, sen jobb fredag och lördag sen utgång lördag var hemma tjugo i fem på morgonen, vakna snor tidigt igår, sov typ fem timmar och var fortfarande berusad när jag vakna, då är de jävligt illa.
lojsan hämta mig, våga inte köra själv, vi åkte till hästarna, sen slappa vi och kvällen avslutades med taco gratäng, mums, hade inte ätit något på typ hela dagen, då förväntar man sig att man ska vara hungrig, men icke, jag var för trött för att äta men jag tvinga i mig de ändå. varit i skolan idag, ska sätta mig och göra svenskan nu så jag slipper de imorgon, sen kommer snart hovis och ska verka hästarna, tenizia ska få på sina skor idag igen, hon behöver dom.
ikväll ska älskling överraska mig med god middag. jobb vid fem sen slappe när man kommer hem.

Jag tror att jag måste se avatar, alla säger att den är bra, men de får bli ett senare project i veckan :)

Grattis louise!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0