första dagen

"Yees, då va första skoldagen avklarad för mig då, shiit. Känns megakonstigt med tanke på att man inte har satt sin fot i skolan sen man tog studenten och det är drygt 4 år sen. När vi kom så fick vi skriva i en lista vad vi hette och när vi var födda, och när listan kom till mig fick jag en smärre chock. Det var bara jag som var född 87, alla andra var födda 89 eller senare, haha kände mig faktiskt lite gammal, men va gör de? Har jag tur så kan jag kanske få glänsa lite i dom ämne som jag har valt :)
Och sen en sak till, jag är inte rassist, men typ av 100 personer var där typ 15 svenskar, alla andra bar slöja och prata abdulla, va fan e de för fel på de svenska samhället. Låt mig bli klar så jag kan komma därifrån någon gång.

Precis fixat hästar, snart jobb. ska sätta mig och se om jag kan hitta en födelsedagspresent till Louise nu :)"

Kommentarer
Postat av: Emelie

2010-01-11 @ 16:10:41
URL: http://strella.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAAA du är rolig du, vilka ämne är det du ska läsa??? Lycka till!! Kram

2010-01-11 @ 16:12:42
URL: http://strella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0