fika

sitter här vid datorn, försöker hitta dom sista böckerna till mina kurser nu, men det är lättare sagt än gjort. men men ska nog hitta dom, Emma har varit på kaffe idag, trevligt med en massa skvaller, sånt som lyser upp min dag:)
För övrigt är de svinkallt ute och jag fryser som en frusen fiskpinne. men men va kostar de inte att ligga på topp.
Skola imorgon, känns faktiskt som att jag ser fram emot att plugga. Ha något att göra, har handlat paket till Louise och olof, hoppas bara att jag får ledigt på söndagen, så att jag kan vara med och röja :) på lördag är vi bjudna på middag hos mange och sara. ska bli najs att slippa och laga mat själv::::::::)))))))) + det är mkt trevligt att umgås med dom.

Pappa och jag sitter och tittar på thats seventeens show nu, haha dom är helt galna och fez som snackar sitt oförståliga skit, haha.



Kommentarer
Postat av: Emma

Trevligt o ses idag :) Kommer gärna o hjälper till fler ggr :)

Har t.o.m uppdaterat min blogg!!!!!!

Pöss

2010-01-13 @ 08:53:30
URL: http://emmastyson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0