Äntligen fredag!

De är något jag inte har sagt på länge men sen har jag ju inte varit så här trött som jag är på evigheter.
Första veckan i skolan är avklarad, har faktiskt klarat det med bravur utan att få några gråa hår.
Älskling är ledig idag, :) skönt då kan man mysa med honom.

Nu är det dags att fixa stallet och sen ska vi handla tvättmedel. vi har nämligen tvätttid imorgon, härligt med tanke på att vi inte haft någon tid på typ en månad eftersom folk i vårt hus inte kan läsa tvättstugereglerna. tur att vi har kunnat tvätta hemma hos mamma och pappa.

Ikväll är det rester som står på menyn, sen efter de ska vi dra oss över till peter och martina. längesen man såg dom nu. snart är de ju dags för lilla pyret att döpas och jag har fått äran att fotografera det hela..

dricka upp mitt kaffe och ge mig ut..


tjiing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0