ångest!

jag kan alvarligt säga att jag funderar på att ta bort min blogg, jag har precis insätt att jag inte har bloggat på över två månader, men sen  beror det ju oxå på att jag har börjat skolan och då har jag inte tid att sitta framför denna dumburk och berätta om min vardag.
men vi får se vad som händer helt enkelt.

skolan går bra som sagt, ridningen fungerar den oxå. men man kunde lätt trollat bort lite snö :)

julen har varit lugn, jag jobba så de blev en lugn hemmahelg med familjen.

fick en ny mobil av min älskling <3

igår var vi hos emelie och alex, dem har vi nog inte sätt på ett halvår eller något liknande, men de var kul och träffas och lilla liam han är ju bara för go.

ikväll blir det åka av hos m & L kul som bara den ska de bli.

ses nästa år!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0