fredag morgon 9.25

Då är man faktiskt såhär trött, enligt mina fyrbenta vänner. Jag kom ner till betet glad för att jag skulle ut och rida på morgonkvisten innan de blev för varmt, men då hade alla tagit sovmorgon, och jag fick putta upp Tenizia för hon låg på sidan och snarka högljutt, tro de eller ej men den hästen snarkar! Gullunge! Men efter lite mjukprat och kli bakom örat så fick jag henne till att resa sig och vi gick in i stallet och sen gav vi oss ut på en härlig ridtur :)



Tenizia & Monazit, innan de upptäckt mig.



Zoegah, trötta lilla vän.



Zavannah, väldigt morgontrött, tror nästan att de har varit ute och partajat i natt!



Tenizia, rent yrvaken, men de ordna upp sig sen. :) <3

Kommentarer
Postat av: Emilie

ja det önskar man verkligen att dygnet hade, men vette katten om jag hade orkat hålla igång längre ändå, men lite fler helgdagar i veckan hade inte varit fel. =)

Ja vi funderar på ett syskon nu, börjar bli tid tycker vi om det inte ska bli för många år emellan dom.

När ska ni ha då ? =D

kram

2010-09-08 @ 17:01:07
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Emilie

ok, kul du ska börja plugga grattis och lycka till =)

Allt är bara brz med oss, man önskar man hade lite mer tid övers bara.

själv då ?

kram

2010-09-09 @ 16:41:40
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Emilie

jaja men då är ju allt som det ska hos er, hade ju varit mycket märkligt om särskillt du inte varit förkyld ;)

Ja det var ett tag sen nu, har tänkt vi skulle komma ut ett par gånger men det har inte funnits tid till det, tyvärr, dålig men så är tyvärr fallet. får ta tag i det snart tycker jag !

2010-09-10 @ 16:49:34
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0