uppdatering

hej alla, allt är bra, om man bortser från att jag är inne på min fjärde vecka med förkylning. men förhoppningsvis ger den sig nu, hostan är borta och bihålerna håller på att ge sig, både jag och älskling har hunnit bli ett år äldre sen jag skrev sist, och allt kalasande har gått bra, ska lägga upp bilder på alla fina saker jag fick.

Vad det gäller hästarna så är dom nu delade, triton har blivit stor, mamma kom nämligen på han en dag när han försökte sätta på sin egen mamma, så nej nu får han gå i en egen hage tills den 8:e maj då han släpps på hingstbete. Zoegah växer hon med, är lika hög som sin mor nu om inte högre. jag och tenizia var en bra bit på väg att komma igång men sen blev jag sjuk, och även om jag ville rida så fick jag inte för mamma på grund av den kraftiga infektion jag har/haft. men snart så, ska vi igång igen.

Skolan för övrigt går bra, vet dock inte hur jag ska överleva denna veckan, nationella muntligt och skriftligt, plus ett litet engelskprov spetsar dom veckan med till mig.
Men jag har sagt, att på fredag ska de firas, jag är sugen på att bowla, ska se om jag kan få några med mig på detta upptåg!

För övrigt borde det vara skottpengar på duvor, blev väckt av en duva som satt och kurra utanför sovrums fönstret i morse. men men kostar att ligga på topp, har förresten beställt en klänning som jag ska ha när min kusin gifter sig, bärröd är färgen, vi får se hur den ser ut, men den va skitsnygg på bilden iaf :)

nu dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0