torsdag!

sitter i skolan och väntar på svenskan ska börja, imorgon kan man sluta ha ont i magen, då vet jag om mina älsklingar har klarat sig, hitta nämligen en inpressad sork i ensilagebalen, tog bort den men när ett djur dör så och ligger inpressad så kan där bildas en sjukdom som heter botolism, hästar dör av dettta, vilket jag inte visste, men imorgon middag vet jag om dom har klarat sig utan problem, MEN ta i trää jag tror att dom har klarat sig. håller mina tummar. imorgon är de valborg, skojj skojj. sen för övrigt jobbar jag hela underbara långa helgen, men jag tror att jag klarar mig.
efter skolan blir det hästar, promenad och sen ska jag göra middag till mig och darling! ikväll blir det hemmagjort soppa alla elin! ;)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

haha ok. Alex jobbar inte lördagar längre, har för mig jag sagt det innan hihi han är ju egen nu och jobbar inte längre helger. jag ska kolla med alex om han har något planerat den 7/5 annars kan vi absolut hitt på nåt´t

2010-04-29 @ 14:21:30
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

ja det var rolgit =)



det har nog blivit ett missförstånd på det hele, vi har inte tid att komma ut imorgon, vi har inga pengar heller = ingen bensin. jag måste ha det lilla jag har på saaben så jag klarar mig fram och tillbaka till jobbet denna veckan.

är hemskt ledsen, men vi får komma ut till er när vi har bättre med tid och pengar.

2010-05-11 @ 13:09:57
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Allt bra idag?

Har en frågestund på min blogg, så ställ gärna en fråga.

Kram

2010-05-11 @ 13:24:59
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0