one done, two more left to go!

Som sagt ett avklarat nu bara två kvar :) sen för övrigt så gick mitt nationella muntliga skitbra idag :) va fan var jag nervös för? även varit inne med bilen idag och fixat, så nu ska ny stötdämpare beställas. Tur att försäkringen tar de mesta, annars hade de varit stort hål i min lilla plånka!
För övrigt idag, jag har två galna hästar, de visa sig idag att tenizia är brunstig, suck, och när jag skulle ta in nisse som jag kallar triton, så kom hon som ett skott och han stegra sig och försökte betäcka henne,(lägg märke till att jag höll han i grimmskaft och ändå trodde han att kunde), som den lilla hynda tenizia är så backa hon villigt till. tur att jag har pli på nisse så att så fort jag höjde rösten så landa han snällt och följde med mig in i stallet.
nu ska jag plugga lite engelska inför provet imorgon.

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0