helgen gick som smort!

vilken undebar yhelg man haft, träffa andors och tessan i fredes var inne på tycho och åt mums! sen decka vi alla o soffan så trötta som vi var. lördes träffa vi srar och mange och kolla på film hos dom, sen söndag, underbara söndag, jättefint väder för en gångs skull när jag är ledig, då grilla vi hemma hos mamma och pappa, och vad vill vi säga med dettta? Jo jag är överlycklig, jag slapp laga mat på hela helgen :) sen va de skola och jobb igår, plus att farmor fyllde år, grattis grattis, ,men jag mitt jävla nöt hade så mkt att göra igår så jag glömde att ringa och gratulera henne, får göra de idag och hoppas att hon inte blir arg. Nu ska jag snart äta frukost och sen ska jag iväg till mokki, så hon kan knåda min även nu så ömma rygg! Me like, smärta är skönt.
Sen ikväll luta de väl åt att jag och louise ska ut och "rasta fläsket" som vissa uttrycker de.
11 dagar kvar till min bebis ska släppas, hoppas de blir varmare då.

puss o kram 

Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

ja hon verkar ju må bättre nu så vi får hoppas det håller i sig, inte kul med en dålig hund. Men jag kan ju säga att det märks på henne att hon är valp, det är där inga fel haha

det är så dumt att ta det mitt i veckan, alex går ju upp så tidigt om morgnarna, men vi kan ju se en helg när det är grille väder för det tycker jag absolut vi ska göra.

kram

2010-04-27 @ 14:16:43
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0