måndag, nya tag!

Då va de måndag helgen har varit fylld med en massa roliga saker, i fredes var jag, älskling, mange och srar på dagstorp och dansa, så kul :) först åt vi lite tacos hemma hos oss och tacos är ju aldrig fel en fredagkväll.

Sen i lördes var jag och mamma på möhippa, agge ska ju gifta sig. kul...........
Först var de champange, frukt och lite paj hemmma hos carre, sen bar de av till saxtorpsskogen, där vi hade tiokamp, sen åkte vi hem till rosie ät thaimat, och sen dök där upp en dansinstruktör som skulle lära oss att dansa salsa och samba, skitkul, men megasvårt.


Söndagen var väl inte så rolig men de är sånt man får leva med. kostar att ligga på topp som man säger.
Jag och mamma åkte och handla mat, älskling tvättade :) sen avslutade vi dagen med pizza, väldigt gott men jag får väl ångra de idag för jag kommer ha ont i magen hela dagen.

Ska hem till hästarna nu, hoppas att de går bättre att rida idag än va de gjorde igår, de var något som inte stämmde, annars får jag ringa sara och konversera och se om jag kommer fram till någon lösning.

Ha de så bra. :)




Fina Tenizia



Lite skillnad sen jag släppte dom på bete va?


Mor och dotter


Mor och son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0