Helgen!

Helgen som gick har då bestått av jobb, jobb och åter jobb. inte alls kul från min synvinkel men va fan man måste ha pengar :) i torsdags ringde martina mig, de väntade samtalet kom äntligen lilla julia var kommen grattis till er peter och martina!

I fredes efter jobb så var de 20 årsfest som gällde, jag var körande eftersom jag skulle jobba på löradgen, himla kuil att träffa alla i goa gänget, och framförallt, Grattis emma. nu är tonåren slut.

Sov som en stock när jag kom hem men när klockan rinde, så skulle jag lätt kunna sova 6 timmar till. gud jag var så trött. Vid nio bar de av hem till mamma, hade i tankarna att gå ut till hästarna men eftersom de storma som de gjorde så sa mamma att hon skulle fixa stallet senare, så därför åkte vi till familia och jag hitta en klänning till henne som hon ska ha på bröllopet dom ska på, på lördag. jättefin enligt mig men mamma tyckte inte att hon kunde ha en ballonklänning, men tjusig blev hon, bild kommer sen.

Sen jobba jag på eftermiddagen, och shiit den dagen snigla sig fram, knappt några kunder, men kan de va vädrets fel kanske? ja skulle lätt tro de.

Trött som jag var så hade jag räknat med en lugn kväll framför tv:n, jag och honey, men när jag öpnna dörren så blev jag nästan utskälld från min egen lägenhet, louise magnus och kickan var hemma hos oss, danne hade bjudit hem dom på middag, kul. vi åt, sen var de dags för film, jag såg första filmen sen decka jag i soffan, haha skönt var de.

jobba morgon igår sen åkte jag hem till mamma o pappa, dom hade 23 årig bröllopsdag, grattis! fick även träffa farmor och farfar, de var längesen men kul.

Skulle egenligen till martian och peter igår kväll, men de blev ändrade planer, andors och therese kom hit helt underbara människor:)

Buda på en klänning på tradera igår, helt ny, en rockabilly klänning och kan ni tänka er, jag vann :) hoppas den kommer innan fredag bara.

Förutom allt detta så har jag bestämt en sak, är så trött på att man ska behöva jaga alla männikor, så som jag sa till älskling igår, från och med nu ska jag bara umgås med dom som själv hör av sig. jag är så trött på att de bara är jag som ska höra av mig till alla och att dom inte hör av sig tillbaka, de ska vara lika för alla, kommunikationen ska gå runt inte bara från ett håll.

Nu är de frukost som gäller, ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0