helgen!

Helgen som gick har varit full med en massa roliga saker,
i fredes kom emelie och andre på middag till oss väldigt trevligt, men gud man är trött en fredags kväll, alla höll på att somna när klockan var halv elva på kvällen. haha.

Lördagen var de full rulle, älskling och jag åkte hem till mamma och pappa vid nio tiden, pappa fyllde år så vi gratulera honom och gav han en hög med paket:)

Vid elva kom sara, jag skulle träna lite för henne och få lite tips, och jag måste säga att de är tur att jag har världens snällaste häst, för mitt i allt när jag höll på att galoppera och stå i fältsits, så small de till och sen stupa jag rakt ner i sadeln, mitt stigläder smällde mitt av, tur att hon är snäll så hon stannade, hon kunde ju lika bra blivit rädd och brallat iväg med mig och stor risk att man hade suttit kvar!?!

På kvällen mötte vi upp gänget på pizzerian, åt lite, sen bar de av till abbe på förfest:) kul. Sen tillbringade vi kvällen på dagstorp...... attans vad kul de är på de stället.

Igår sov jag och älskling halva dagen, sen satte jag mig i bilen körde hem till mamma för jag och louise skulle ut och rida.......... de var mysigt även om de var kallt.

nu ska jag kolla lite tv, sen är de jobb som hägrar.


puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0