fredag!

Ha, gårdagen bestod av tvätt, tvätt och åter tvätt, fan jag hatar att tvätta men va fan ska man göra, måste ju ha rena kläder. :)
Jag pyssla med alla mina underbara älsklingar igår, de går faktiskt jättebra nu, triton har förtsått att man ska lyfta på benen, så nu slipper man hålla upp hela honom, han väger ju trots allt en hel del.
Jag red också igår, jag blev rent varm inombords, de gick så himla bra att rida, har ju börjat sitta ner på henne nu, fick ju inte de innan när hon var dräktig, men nu känner man att man kan sitta till henne och ta i henne, älskar den hästen tror faktiskt att de kan bli något bra av henne, eller som mamma sa när jag satt och skritta runder " får du henne till så i alla andra gångarter som hon går i skritten så har du en vinnande vacker häst", ha sa jag men jag börjar nästan tro på de själv efter igår nu :) :)

Sen var louise och red lite på zavannah, hon skulle se hur de går me hennes astma, och zavnnah var rent lycklig, bara promenera runder utan att busa eller tackta, jag blev rent chockad, zavannah har alltid tacktat innan oavsett ryttare. haha, men som mamma sa hon har kanske blivit en förståndig gammal morsa!

Ikväll kommer emelie och andre på middag, har fått ett nytt dögott recept av josse som jag ska laga, mums!

Nu ska jag äta frukost innan de bär av till stallet, sen vid två ska jag och mamma åka och handla lite mat.

Hoppas bara att min klänning kommer som jag har beställt. hade ju tänkt ha den imorgon när de är rockabilly fest :)

ha de så bra. hörs!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0