återigen måndag

haha verkar som om jag bara skriver på måndagar, börjar alltid min text med nu va de måndag, eller helgen som gick var...........

haha. sitter här under filten i soffan hemma hos mamma, skit kallt. ska snart hoppa in i duschen innan jag ska till jobb, efter jobb ska vi har personalmöte, hoppas bara att detta går fort för eftersom jag äter mina shaekar under dagen så kommer jag vara jättehungrig klockan åtta ikväll, håller tummarna för att de går undan.

Igår var jag och Louise ute och red, härligt! fint väder inte så kallt, sen avsluta vi kvällen med kinamat, mums!

Imorgon kommer bengt hit och ska rita av fölen, chippa dom och ta tagelprover, hoppas att de går bra men de ska nog inte vara problem, ocg då kommer sanningen fram, om det är brevbäraren eller deras riktiga far som är pappa till dom, hehe har mina tvivel om zoegah, båda hennes föräldrar är svarta men hon är fux!?! Dom säger ju att fux är en dominant färg, men men hon är ju en fin böna ändå oavsett färg. :)

sitter och tänker på en sak om ni alla vill veta om 2 månader och fem dagar så är de julafton:) tiden går fort när man har roligt, har förresten fått min klänning den kom i fredags, elin är lycklig <3

fölen har förrsten fått täcke, aaaww så söta dom är men svindyra, kostar ju lika mycket som ett täcke till en stor häst, man kanske skulle tagit patent på att sy upp billigare mini shettis täcke, de hade man nog tjänat på.

aja nu måste jag in i duschen, ses.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Föl ska ju inte ha täcke..

2009-10-19 @ 19:42:05
Postat av: elin

klart att dom kan ha, eller du hade velat frysa på vintern?

2009-10-20 @ 08:23:48
URL: http://elinandrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0