måndag.....

helgen som gick jobba jag som en jude på ren svenska, haha.
Igår eftermiddag var vi hos dannes faster, min tränare och drack kaffe.... gott.
och gissa vem som var där? jo lilla bina bus och gittan och birger.
De var längesen man träffa bina nu, på grund av vissa omständigheter, och den lilla trollungen bara slöppte allt hon hade i händerna när hon såg mig, skrek elin och hoppa upp i famnen på mig. synd att saker och ting har blivit som de har blivit, men men.

Igår åt vi gott med ida och andreas de va längesen man såg dom, kul. Idag gick jag upp halv åtta, skulle hinna fixa hästarna innan jag skulle till naprappaten, gick bra i stallet förutom att jag rörde runt i grytan så triton fick komma ut sist, och gud va arg han blev på mig, han försökte skrämmas, men inget skrämmer mig. :)

Fick dock beskedet av naprappaten att jag inte hade något diskbråck, utan jag har en rotation i bäckenet, som gör att mina ländkotor har fått på fan, och jag är mkt kortare i vänster sida än vad jag är i höger, så nu har jag fått en massa övningar som jag ska göra hemma till jag ska dit igen om två veckor. imorgon ska jag försöka rida igen tror jag.......har ju varit uppehåll på grund av mig och hästen, tur att vi blev dåliga på en och samma gång.

idag är sista jobbedagen för denna veckan, jag jobbar ju som sagt när alla andra är lediga, sen på freag ska vi ut med jobb och efter de så bär de av till ullared på lördag :)






Jag är jättetrött nu efter min behandling mot min rygg, jag tror att jag ska sova en stund nu innan jobb.


Ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0