fars dag!

igår var det red hot max som spela på dagstorp, så de va full rock hela kvällen:) jag har inte buggat så mkt som jag gjorde igår.....jättekul men svårt. jag vill lära mig mer.
Nu är vi hemma hos mamma och pappa och ska äta middag, det är ju farsdag, så vi ska fira honom lite, han har fått ett paket, med massa olika strumpor, kul. han blev nöjd ialla fall.

vakna för övrigt och hade skitont i min rygg, har liksom fått en knuta mitt på ryggraden, :( hoppas att de blir bättre för jag kan varken sitta eller ligga skönt..

ha de så bra allihop.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas att din rygg bli bättre snart och att allt annat är bra.



Kram

2009-11-09 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0