aj aj aj....

sist jag blogga så skrev jag att jag hade en knuta på ryggraden, och jo visst vad jag hade rätt i de, var hos min massös idag eller ja vad de heter, så förklara jag läget för henne, och hon börja massera, insåg att min höft har roterat så den är 1 cm längre fram än den andra, detta är orsakat av att en ländkota, har hoppas snett, så jag kan ha fått ett diskbråck :( mindre kul de, men monkan sa att jag skulle ringa hennes kollega magnus som är napprapat, så jag fick en tid på måndag så då hoppas jag att de löser sig, är inte kul att varken kunna sitta eller ligga utan att ha ont......

var med mia igår, :) trevligt de blir inte så ofta man ses men jag måste lova mig själv att bli bättre på de.

älskling tog sin spruta igår, han fick åka hem från jobb idag för han kände sig dålig, denna jävla spruta alltså, men man ska väl vara glad att man har tagit den, men inga biverkningar jag fick....lyckos mig.

idag ska tenizia lägga sitt bandage runt hoven, hoppas att de är bra nu.... håller tummarna.

ha de så bra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0