Torsdag

Hmmm, sitter och väntar på hovis, han skulle varit här klockan två en ligt honom själv. men han har fortfarande inte dykt upp. man vet om att han inte är så bra på att passa tider de säger han själv, men man känner ändå att man skulle vilja veta så man kan göra andra saker under tiden, annars har jag dammat och dammsugit hela lägenheten. Håller på att tvätta alla täcken och kuddar till sängen, har nämligen fått en massa konstiga bett på benen och skinkorna, men jag vet inte om det är mygg eller något annat, lika bra att städa sängen för det är ju inte så ofta som man storstädar den, jovisst man byter sängkläder och så men inte dammsuga madrasser och så. har även läst om ett knep för att rengöra madrasserna, bikarbonat :) ska prova de senare idag.

När älskling kommer hem ska vi köra till center syd och handla, måste köpa en ny partner till min svärdbärarhona, hennes man dog för en vecka sen, så vi får se till att hon blir glad igen :)

Hoppas att hovis kommer snart, i och för sig ska han bara rycka skorna och verka mina töser, dom får ju inte ha skor nu när dom snart ska få sina föl, skulle vara tragiskt om dom skulle råka trampa eller sparka dom. Så jag skulle nog kunna verkat dom själv, men jag tror att jag lämnar över de till dom som kan de. :)

Vi tog en dag och stack ner till falsterbo.

 Ha  de bra alliohop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0