Nytt pimpat akvarium

Igårkväll var jag och älskling på center syd, fick handlat vars ett par skor, plus att vi fick handlat nya saker till akvariet. Vi var tvugna att ha en ny växt på grund av att dom hade tagit sönder den andra. Så en växt blev de, sen skulle jag ha någon form av prydnad som dom kan simma in i vilket det blev och de relatera i att danne ville och välja en, men då valde jag en till så allt som allt blev det 3 prydnader till akvariet. Sen får vi ju inte glömma att jag köpte en ny man till svärdbärarhonan, så nu kan de kanske bli lite bebisar i vassen, ahwhemawe ahwhenawe. haha usch nej.
Faktiskt ganska otroligt att man kan köpa en ny man när den andra inte fungerar längre. :)

Idag gick jag upp 05.55, skulle tvätta, på grund av min rantafej av städning igår så blev där också en hel del tvätt, vilket visa sig i fyra maskiner. och varje maskin tar två timmar så de var lika bra att komma upp så man kan få de gjort, jag vill ju inte sitta här hemma hela dagen, har ju faktiskt roligare saker för mig.

Hovis var där igår och ryckte skorna, stackars zavannah kände sig nog helt naken, hon har ju aldrig gått utan skor. men hon vänjer sig säkert vid de.

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0