Nu var de ett tag sen!

Oj oj oj, kom på mig själv med att det var jättelängesen som jag skrev nu. Bilder från grisfesten kommer som jag har lovat dom kommer här.




Peter pan



Martina



Lillebror :)



Sjöberg :)



Älskling och Tobbe



Eyeh mannen



Magnus och Peter i ett djupt samtal, haha



Oskar och älskling



Bandet Per och Emil " Bad Backs"



Fyllesnack, Danne Magnus, Martin och någon ?



Jessica och jag :)



Jag och tobbe. haha så kul



Per och Abbe, abbe var grym på gura, eller hur?



Emma och Elin



Louise och älskling, alla ser dig louise, ;)



Ute vid brasan



Festfolk



Elden, jag tycker att det är så mysigt att sitta och titta in i.



Kvällen fulländad, trött men hade haft en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Peter bor inte han i Marieholm??

Gick på samma skola som honom..

Kramar

2009-06-11 @ 00:44:13
URL: http://binasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0