Helgen!

Hmm, börja min diet i fredags, hmm känns att man inte äter så mkt nuförtiden. Ska hålla på i 11 dagar till så får vi se vad de blir för resultat sen, mätte mig så vi ska se vad som händer.
Annars har jag jobbat hela helgen, varit mega trött på grund av min diet, det var ju inte så smart att börja kura över en jobbehelg, aja de går väl över när man gifter sig som min morfar sa.

Igår var vi hemma hos mina föräldrar, Sara, Elliot och William kom och grilla. Och jag hann till och med klippa gräset och tur var ju de för sen kom ju regnet.
Trött som jag var så decka jag i soffan 20.40 igårkväll, älskling väckte mig sen fick jag gå och lägga mig i sängen. och kan ni tro, jag vakna kvart i nio i morse. Men de va jääteskönt att sova ut :)

Var på banken idag, skulle sätta in pengar. Men shiit va där var folk, kan tro att dom inte hade något annat att göra än att just gå till banken när jag skulle dit.

Sen fixa jag stallet, och rykta hästarna. och gud vad deras ljuver är spända, det är ju trotts allt 27 dagar kvar tills tenizia ska föla, och zavannah har 48 dagar kvar. Men jag hoppas att fölen kommer innan, annars kommer dom att spricka som ballonger.

Pratar med emilie på msn nu, ska snart göra mig en smaskig potatis och purjolökssoppa, mums!

Ha de underbart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0