Tvätt torsdag.

Jaha, idag har vi torsdag, helgen som gick bestod av jobb, helt ok förutom att jag skulle upp 07.00 i söndes och grannen hade fest i lördes och sluta inte spela förrän halv fyra på morgonen, men som sagt hämden är ljuv, haha.
I veckan har jag och älskling varit och handlat en husvagn, som vi ska ha i dagstorp plus när vi åker till öland med martina, peter och emelie.

Nu håller jag på och tvätta, förstår inte varför kläder måste bli skitiga, tycker det är så tråkigt att tvätta. men men.
Efter tvätten ska jag och emelie till c-syd. jag måste till jysk och handla tyg, så jag och mamma kan sy nya gardiner till husvagnen, jag var nämligen duktig och skulle tvätta gardiner och tvätta av den igår, men när jag kom till tvättmaskinen och skulle hämta dom. så likna dom komfetti, dom tålde inte att bli tvättade, haha

Triton är nu 16 dagar gammal och han växer så de knakar, vi håller på att lära honom att man ska ha grimma på sig men de är ju inte de lättaste.
Zavannah har nu 3 dagarkvar tills hon är beräknad, kände på henne igår och hon har fyllt upp ljuvert rejält. så de får gärna komma idag för mamma sa att hon ville dricka vin på midsommar och det kan jag förstå.

nu ska jag till tvätten igen.

ha de så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0