Fint väder

Idag känns de som om de kommer bli lika fint och varmt väder som det var igår, det tackar jag inte nej till eftersom jag är ledig idag och kan njuta av min dag till fullo.
Måste bara säga att jag är så trött på människor som ska härma mig, till er som gör de, ni kan ju inte ha något liv. Era liv måste ju vara jättetråkiga eftersom ni lägger ner tid på att härma andra. Gå er egen väg om ni nu kan de. Aja skit i dom nu, dom är inte ens värda besväret.

Inga föl i sikte än,hon var beräknad igår men som sagt så kan hon gå 10 plus innan något händer, gud va de är synd om min pärla, hon är så trött på sin stora mage, igår rann svetten av henne så då fick jag faktiskt lov att svampa av henne. Bilder kommer senare.

Idag ska jag och älskling handla till therese, snart är ju stora dagen här. Jag längtar något sjukt efter fia, måste träffa henne snart och hennes prins, han är ju i sverige för första gången. :)

NU ska jag ut till mina darlings, sen ska jag tvätta två täcken, sen är jag bannemig färdig för idag, ha de så bra allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0