ett tag sen

det var ett tag sen jag skrev här nu men jag ska berätta att de har hänt väldigt mkt sen dess,  Jag har jobbat, Tenizia har fölat, det blev en hingst han heter Triton, han är helt underbar. bilder kommer. Han är väldigt lik sin pappa men han är söt ändå, vem kan inte älska dom små liven? Igår var vi på student hos therese, Äntligen är skolan över. Hon var jätteglad. Det är alltid trevligt med studenter, fan asså, jag skulle lätt kunna göra om två dagar i mitt liv och det är balen och själva studentdagen. Tänk så skojj man hade då.

Ikväll ska vi till björka loge med magnus och Louise, prata med sara igår och det visade sig att dom också ska dit ikväll, skojj att träffa dom ska de bli.
Louise och Magnus kommer hit vid halv sju så då ska vi äta tacos och börja förkröka lite, alltid nice ;)

Sara och Elliot kommer och tittar på min lilla bebis i eftermiddag.

ska äta lite nu sen väntar tvätten.

Här kommer bilderna



Alldeles nyfödd



Står upp för första gången



Trött, det är jobbigt att lära sig stå


En dag gammal



Charmknutte.

Han ska ut för första gången idag så fler bilder kommer när han är ute.

ha de så bra.

Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

naaaawwww finns det nått sötare än föl o kattungar ? förrutom min underbara son då =)

kram

2009-06-05 @ 09:22:06
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0