Fredag!

Hmmm, ja då va de fredag, önskar att jag kunde sova, men de är inte lönt att ligga kvar i sängen när man inte kan sova, saknar älskling. På något sätt är de lättare att somna när han ligger brevid mig. hur kan de komma sig? Ska köra hem till pappa om en liten stund. Mamma slutar jobba klockan två idag, då ska vi köra hem till ett par bekanta till oss och titta på deras underbara små söta valpar. Jag var där hemma när om var nyfödda men då var dom inte så roliga, dom bara sov och åt då. som sagt så fick jag ju agera barnmorska igår hemma hos mina föräldrar, det blev en liten Göran, ska ta fotto på honom.

Är faktiskt jättenöjd med gårdagen, fick gjort en massa, fixat hästarna, tvättat bilen + att jag fick rubbat upp den me rubbing :) sen hann jag till och med vattna mitt gräs som jag har sått.

Tror att de blir en fin dag idag, ska faktiskt sätta mig i solen en stund. Sista dagen imorgon, sen ska vi veta hur många som kommer den 16:e.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0